Formula 1: Στη Red Bull μέχρι και το 2026 ο Πέρεζ


Ο Σέρτζιο Πέρεζ θα εξακολουθήσει να οδηγεί για τη Red Bull Racing στη Formula 1 και το 2025-'26, καθώς η ομάδα του Μίλτον Κινς ανακοίνωσε επίσημα σήμερα την ανανέωση του συμβολαίου της με τον Μεξικανό για ακόμα 2 χρόνια.

Η RBR έβαλε τέλος στην πολύμηνη παραφιλολογία για τη θέση του Σέρτζιο Πέρεζ στην ομάδα, ανακοινώνοντας ότι ο 34χρονος οδηγός από τη Γκουανταλαχάρα θα παραμείνει στο γκαράζ δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν τόσο το 2025, όσο και το 2026 - χρονιά που η F1 θα περάσει στο νέο πλαίσιο των τεχνικών κανονισμών.

Μετά τις περσινές φτωχές επιδόσεις του Μεξικανού που κίνησαν τις εικασίες περί αντικατάστασής του, και ειδικά μετά τα νέα ότι ο Κάρλος Σάινθ θα μείνει ελεύθερος από τη Ferrari το 2025, η θέση του Μεξικανού στο Μίλτον Κινς φάνταζε επισφαλής.

Όμως, ο Πέρεζ ξεκίνησε τη φετινή σεζόν πολύ καλύτερα από τον τρόπο με τον οποίο τελείωσε την περσινή, και επέστρεψε στο βάθρο. Παράλληλα, θυμίζουμε ότι η Red Bull Racing τηρεί πλήθος από εμπορικές συμφωνίες με χορηγούς, κυρίως από την αμερικανική ήπειρο, που συνδέονται άμεσα με τον Μεξικανό οδηγό - εκπρόσωπο του αμερικανικού ισπανόφωνου κόσμου στη F1.

Η ανανέωση του συμβολαίου του Πέρεζ με την RBR θα τον κρατήσει στον Μίλτον Κινς και δίπλα στον Φερστάπεν για συνολικά έξι χρόνια. O Μεξικανός έχει πετύχει τις 5 από τις συνολικά 6 νίκες του στη F1 με τη Red Bull, τις τρεις προηγούμενες σεζόν. Πέρσι τερμάτισε δεύτερος στο πρωτάθλημα των οδηγών, βοηθώντας την ομάδα να κατακτήσει τον δεύτερό της διαδοχικό τίτλο κατασκευαστών.

Ο 34χρονος ξεκίνησε τη φετινή σεζόν κερδίζοντας τρεις θέσεις στο βάθρο στους τέσσερις πρώτους αγώνες, γεγονός που διευκόλυνε την προσπάθειά του να διατηρήσει τη θέση του στην ομάδα. Οι πληροφορίες τον τελευταίο καιρό έκαναν λόγο για επιθυμία του Μεξικανού να είναι διετές το νέο του συμβόλαιο, ενώ η RBR προτιμούσε να τον ανανεώσει για έναν χρόνο. Εντέλει, η επιθυμία του οδηγού έγινε δεκτή από την ομάδα.

Η διετής ανανέωση του συμβολαίου του είναι σημαντική, πέραν της εσωτερικής αρμονίας και ηρεμίας που χρειάζεται αυτή τη στιγμή η ομάδα, διότι θα προσφέρει στην πρωταθλήτρια και την απαραίτητη σταθερότητα που απαιτείται για το πέρασμα στους νέους κανονισμούς του 2026.

Η εξέλιξη αυτή κλείνει την πόρτα της επιστροφής του Κάρλος Σάινθ στην “οικογένεια” της Red Bull, και πλέον η μόνη κορυφαία ομάδα που έχει ανοικτή θέση είναι η Mercedes - αλλά στο Μπράκλεϊ φέρεται να κλίνουν προς την επιλογή του 17χρονου Αντρέα Κίμι Αντονέλι για τη θέση που θα αφήσει του χρόνου ο Λιούις Χάμιλτον.

Παράλληλα, η επιλογή του Πέρεζ αφήνει “στα κρύα του λουτρού” και τον Γιούκι Τσουνόντα και τον Ντάνιελ Ρικιάρντο, που ήλπιζαν σε προαγωγή από την VCARB στη μεγάλη ομάδα της Red Bull το '25. Ο Τσουνόντα συνοδεύεται από φήμες ότι ενδέχεται να ακολουθήσει τη Honda στην Aston Martin to 2026.

“Είμαι ενθουσιασμένος που θα μείνω εδώ για να συνεχίσουμε το ταξίδι μας μαζί, και να συμβάλλω στη σπουδαία ιστορία της ομάδας για άλλα δύο χρόνια”, είπε ο Πέρεζ. “Είναι τεράστια πρόκληση να είσαι μέλος αυτής της ομάδας, και μία πρόκληση που λατρεύω. Θέλω να ευχαριστήσω τους πάντες για όλη την πίστη τους σε μένα, είναι πολλύ και θέλω να την ανταποδώσω με σπουδαία αποτελέσματα στην πίστα και εκτός”.

Ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ συμπλήρωσε πως “τώρα είναι μια σημαντική στιγμή για να επιβεβαιώσουμε τους οδηγούς μας για το 2025 και είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τον Τσέκο.

Η συνέχεια και η σταθερότητα είναι σημαντική για την ομάδα, και ο Τσέκο με τον Μαξ διαμορφώνουν μια επιτυχημένη και ανθεκτική συνεργασία, εξασφαλίζοντας το πρώτο μας 1-2 στο πρωτάθλημα [οδηγών] πέρσι. Ο Τσέκο έχει ξεκινήσει δυνατά το 2024 με τις δεύτερες θέσεις στο Μπαχρέιν, στη Σαουδική Αραβία και στην Ιαπωνία, καθώς και με το βάθρο του στην Κίνα”, κατέληξε ο Βρετανός.






 Πηγή: sport24.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερο Παλαιότερο
Εγγραφείτε στο κανάλι μας και γίνετε μέλη: Youtube: Blue Heart TV